torsdag 29 januari 2009

Alvaro vs. Silvia..

Är lite avundsjuk på Zeus som under natten drömde om Alvaro, vilket han redogör för på HIF1907... Själv fick jag nöja mig med att drömma om Drottning Silvia och till skillnad från Zeus som vill minnnas sin dröm, så är jag glad att jag inte minns så mycket av min...

***
.. imponerande insats av Sverige i nattens match mot Mexiko, jag har inte sett i matchen sin helhet men det verkar som att Kalmars Rasmus Elm var dominant på mitten och jag tror just Rasmus Elm blir kommande säsongs stora utropstecken i Allsvenskan...
.. måste även skriva något om Göteborgs backlinje, både Adam Johansson och Bjärsmyr bra mot Mexiko och hemma i GBG sitter Sigurdsson och Kalle Svensson, snacka om att bygga sitt lag annorlunda jämfört med HIF, defensiv mot offensiv filosofi..

.. noterar även att Andreas Landgren fick hoppa in i 75:e minuten på vänstermittfältet och fick därmed göra landslagsdebut, och fler kommer det bli...

***
Idag blir det förhoppningsvis ett besök på träningen på Norrvalla kl 15.00, se om vi kan få reda på något om Santos eller om vi får nöja oss med att kolla på halvtaskiga inläggsövningar i 75 minuter igen..

ps. 5500 kr på en dag i Alvarofonden, gott jobb. Nu väntar vi bara på ett riktigt stort anonymt bidrag.. ds.

Shelton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar