måndag 9 februari 2009

Hellre David Ljung...

Veckan som kommer har möjlighet att bli händelserik för alla oss som följer HIF. Senast idag ska valberedningen offentligöra sitt förslag till kommande styrelse, och detta verkar enligt ryktena kunna bli ett minst sagt spännande moment. Frågan är om SIF blir omvald den 24e Februari på årsmötet eller ej!?
Vi verkar även få besök av en holländsk back återigen, då det ryktas om att Pascal Bosschaart är på väg till HIF för provspel, spontant tycker jag det låter riktigt illa. Bossschart är en spelare vars namn jag är bekant med sedan mängder av timmar framför Football Manager, men jag vet inget om honom mer än att han inte platsade i "mitt"(Football Manager save) Feyenoord då det begav sig, men blotta vetskapen om att han är holländsk back får mig att rysa av skräck. HIF borde satsa allt på en nordisk mittback då dessa ofta har lättare att fungera i en backlinje i en nordisk liga ( läs: David Ljung).. nåja det finns kanske undantag där också..
Kanske innebär detta att vi även får besked om Turunens vara eller icke vara, nu när han är hemkommen från Japan...

***

När det gäller Alvaro, så vägrar folk att ge upp hoppet och faktum är ju att han ännu inte skrivit kontrakt med någon klubb vilket åtminstone jag tycker är väldigt märkligt...

****

Veckan som kommer avslutas med en match mot Lyngby på Söndag...

***

Vi kommer precis som vanligt försöka närvara på ett antal träningar under veckan, med förmodad start redan idag.. Håll utkik!

***

Vi märker att en hel del folk tittar in på vårt forum, nu ska ni bara börja skriva där också. In och skriv eller starta ett nytt ämne att diskutera... Kom gärna med förslag på ev. inslag ni vill se på bloggen såsom t.ex spelarintervjuer osv...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar