torsdag 5 mars 2009

Lite om ingenting...

Kvadraten2009 funderar på att köpa en domän, och har stora planer för framtiden. Men först och främst ska vi snart presentera en logga/banner till Kvadraten, håll utkik för det är möjligt att ni läsare kommer få påverka. I övrigt är det väldigt tyst när det gäller HIF, luften gick verkligen ur många efter Alvaro-soppan...
Folk som F5:ade hela dagarna när det var som värst, syns inte längre till på E-zine...
***
... Köpte idag HIF-boken 24 år 11 Dagar, vägen tillbaka, 49 kr på rean...

***

3 kommentarer:

  1. Den boken äger man ju redan....även signerad av alla HIF:are som var med och tog laget upp ;)

    SvaraRadera
  2. Makkan: Kan jag tänka mig att du har, jag kände mig tvungen att köpa den på rean igår, 49 kr!:)

    SvaraRadera
  3. Haha....rätt många härliga bilder i den! Missade ju dej senast jag var hemma, men antar att de är för de är oerhört mycket bloggande just nu ifrån din sida :p

    SvaraRadera